Tietoja minusta

Olen 29-vuotias kolmen lapsen äiti ja elän yksinkertaista elämää maaseudulla. Nautin erilaisista käsitöistä, nikkaroinnista ja puuhailusta puutarhassa.

maanantai 6. kesäkuuta 2011

Inspiraation aikakausi

Olen viime viikolla tehnyt niin monenmoista käsityötä, että jollen pian ala arkoistoida niitä kuvineen tänne, niin myöhemmin tulisi urakkaa ihan liikaa :D


Olin etsimässä parhaan ystäväni kanssa hametta kaupungilta, eikä millään meinannut löytyä sopivaa, ja päätin, että lähdetäänpäs sitten kangaskauppaan. Kun sitten kysyin myyjältä sopivaa kangaslaatua (vaikka itse en ymmärrä ompelemisen päälle sen pahemmin), niin heti löytyi aivan ihana kangas! :) Halusin pitkän ja runsaan, mutta hyvin laskeutuvan hameen, ja sellaisen siitä kyllä sainkin. Tuomoista hametta on vaikea kuvata yksin itsensä päällä, mutta tulihan nyt jonkunmoinen kuva siitäkin. Kangas maksoi metriltä vain 3,90 ja 2,5 metriä riitti. Lisäksi ostin 3 cm:n levyisen kuminauhan vyötärölle. Minulle sopiva mitta hameen pituudeksi oli 90 senttiä, ihan nilkkoihin asti se ylettikin. Tuli tosi ihana vain kymmenen euron hameeksi!




Tässä on nyt sitten tämmöinen laukku, mihin syystä tai toisesta sain inspiraation tuosta tekemästäni hameesta. Värit on mielestäni kohallaan, vähän tommonen räikeä se on, mutta mitä muuta saat aikaan kirkkaista langoista? Vaikka ihan minun tyylinen se on. :] Lankana oli Novitan Flip Flop.

Kaiken kukkuraksi olen virkannut niin paljon, etten oikein itsekään käsitä. Yksi pitsiliina tuli valmiiiksi ihan hujauksessa, ja pelkästään tänään olen virkannut toiseen jo kaikki neljä kukkapalaa, mitkä siihen keskelle tarvitaankin. Reunus enää jäljellä. Kyllä olenkin sitten tyytyväinen suorituksiini! :) Laitan kuvat sitten kun taas kerkeilen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti